Okolí kempu nabízí mnoho tras pro pěší turistiku a náročnější cyklistiku.

V krátkých max. půldenních výletech můžete navštívit:

- romantické údolí Zbirožského potoka (Skryjská Jezírka 15-20 min.), nyní i s bobřími hrázemi hned za kempem (100 m před Jezírky končí cesta pro kočárek a cca 100 m za Jezírky zase pokračuje - zdatný tatínek dokáže kočárek přenést potokem i přez cca 4 vysokou skalní stěnu, podobně jako kolo).

- jez na řece Berounce nad ústím Zbirožského potoka (10 minut) a Čechův mlýn s elektrárnou (přez vodu)

- naučnou stezku „Po stopě trilobita“ s mnoha herními a zábavnými prvky pro děti vede okolím obce Skryje (celkem 2 km). Začíná u místního muzea ve Skryjích – Památníku Joachima Barranda. (CCa 15 min z kempu). Lze s Kočárkem

- projít naučnou stezkou Skryjský luh (slavná paleontologická lokalita ve Skryjském kambriu)

- vydat se nádherným stinným údolím Skryjského potoka (z kempu okruh 4-5 hod), lze s kočárkem

Okolí poskytuje množství cest krásnými lesy (většinou sjízdných kočárkem) se skalnatými vrcholy a hlubokými údolími i výhledy na řeku Berounku. Jen mějte na pamětři, že okolní lesy jsou lovecký revír a je nutné lesy opustit v 17:00. (Mapku vhodných cest připravujeme)

Lze putovat podél mlýnů Zbirožského potoka (Na nejbližším mlýně Slapnice je včelí farma s nabídkou medu), proti proudu - nad Jezírky (30 minut) je nádherný úsek potoka z něhož vyjdete na louku ke staré hájence (zde je rovněž malá včelí farma) a o kousek dál je Podmokelský mlýn a velký rozcestník na parkovišti.

Postupovat k dalším mlýnům můžete podél Zbirožského potoka či po modré značce skoro až do Zbiroha (6 hod. - to je i na celodenní výlet).

Můžete se vydat na celodenní výlet na zříceninu fascinujícího hradu Týřov (Pod kterým měl chatu malíř Václav Matoušek, zvaný Fialový Poustevník). Nelze ovšem s kočárkem.

Za pozornost stojí i obloukový železný skryjský most z roku 1946.

Pokud se rozhodnete využít Berounku jako "dopravní tepnu", tak v půldenním dosahu po proudu je Čertova Skála i hostinec U Rozvědčíka.

Farmy a místní produkce

• V obci Čilá pěstují a prodávají výbornou zeleninu na statku u Chmelů. Od obecního úřadu v Čilé na křižovatce doprava a dolů až na rozcestí u lípy a vpravo do vrat. (Pěšky z kempu 30 min).
  • V obci Skryje a okolí je více včelařů (8), takže si můžete vybrat med různých typů, balení i cen.